tirsdag, juli 13, 2010

Diary fra 05.02.2008

VÆRET: i dag var litt overskyet og 0c ute

- Var våken 4 ganger i natt.
- Sto opp kl: 07.20
- Tok meg en dusj før jeg spiste forkost.
- Dro til hamar på kurs (Oplegg fra Nav. "Tepas") kl:08.25 Et krus som skal kartlegge min dysleksi.
Starter på kurset 30.11.2007 og varer frem til 14.03.2008
Går på dette kurset 3 dager i uken. (tirsdag, torsdag og fredag) fra 09.00-12.00
- Det var greit føre å kjøre på, til kurset i dag.
- Dro opp til Dag på verkstedet i dag, for han skulle sjekke ut om han fant noe feil, siden det har luktet litt svidd inne i bilen 2 ganger. Han var ikke der når jeg kom, så jeg dro hjem i gjen:(
- Dro en tur innom Anne-Lee på 7-11.
- Dro hjem etter en liten stud da Kjetil fra Elprice skulle komme i 15 tiden.
Kjøpte meg en ny pc (Acer Aspire 5720ZG, med et minne på 2048mb og en hardisk på 250gb.
Kjel så på pc, men forsto ikke hva som var galt. (en feilmelding som dukket opp) Så jeg fikk en ny pc av han før han dro. Og ikke nok med det. Han var så grei at han innstalerte alt på pc igjen:)
- Har hatt mye vind i hånda i dag. Stikking ved tommelen og brenning i håndleddet.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...