tirsdag, juli 13, 2010

Diary fra 06.02.2008

VÆRET: Overskyet regn, snø og sludd +1c

- Har sovet i hele natt fra 01.45-07.10 klarte å sovne igjen i 2 timer, så jeg sto ikke opp før 10.
- Hånden var håven når jeg våknet i dag.
- Har fri fra kurset i dag
- Ringte Nav  i dag for å etterlyse mine reisepenger.
- Snakket med mamma på tlf i dag
* Har ikke hatt så store smerter i hånden min i dag :) Og det varte helt til 18 tiden på kvelden, for da kom smertene for fult igjen:( Tok en paracet og ibux)
- Heidi K kom med mirandas varene mine, jeg hardde kjøpt hos henne på et møte. Jeg kjøpte en neilolje-penn og badesalt fra dadehavet med lavendel i som min mor skal få på morsdagen.
- Nå er det sengetid og klokken er nå 00.19.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...