tirsdag, juli 13, 2010

Diary fra 26.08.2008

- Dagene bare går fra meg  her og jeg har ikke krefter til å skrive noe om dagen.
- Siden sist har jeg fått vite av Professor Harald Nyland ved Haukeland sykehus at jeg har ME.
- Det er jammen på tide å få vite hva jeg har sliti med de siste 8 årene, etter at jeg fikk påvist TWAR i en av de første dagene i mars 2001. Da hadde jeg sletet med dette sidne juli 2000.
- Har vært hos leger frem og tilbake men ingen har funnet ut hva det har vært med meg.
- Den ene legen jeg kom til (legevakt) en utenlansk. Sa klart ifra om at jeg ikke kunne komme til han å få en sykemeldig for å kunne få penger på staten. Da skal jeg fortelle deg at det ble skrevet en klage til kommunelegen. Og gjett hva. Jo denne legen hadde fått så mange advasler på sin oppførsel til pasienter som kom til han, at min klage var dråpen som gjorde at han mistet jobben sin i norge. Han flyttet vist til Sverige og startet opp der:( Stakkar de som kommer til denne legen.
- Men takket være Monica Øv.... som hele tiden har sagt at jeg har ME, og at jeg bør få en utredning på dette. Men jeg har ikke villet høre på henne, så da gikk det 2 år før jeg gjorde noe med det, nå i februar dette året.

-Har øvelseskjørt med Pia i dag, og hun er kjempeflink til å kjøre:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...