lørdag, juli 24, 2010

lørdag 24 juli

Da er det klsrt for å skrive noen ord igjen. Det er ikke alltid en får skrevet her selv om en har lyst. men i dag kommer det et laaangt inlegg med flere bilder.
Først så er det bilder av deilig lavkarbomat. Jeg følger ikke slavisk bare lavkarbomat. Har jeg lyst på en is så spiser jeg det. Jeg bruker ikke lavkarbo for å gå ned i vekt, men for å kunne få en bedre helse.
Når jeg har flyttet ned til Rygge blir det til at jeg skal gå litt mer inn for dette med lavkarbo. Grunnen til at jeg ikke følger det så godt i dag, er for at jeg i utgangspunktet hadde bestemt meg for å gjøre dette etter at Pia har drart til Bali. Men så ble det slik at jeg atte igang i mai og da har det ikke vært så mye utenom lavkarbo egentlig, men jeg merket at jeg ikke hadde krefter til å lage meg mat 4 ganger om dagen, så jeg får se om det er noen krefter å oppdrive etterhvert, så jeg får i meg de 4 måltidene om dagen. Spiser 3-4 nå om dagen så det er ikke så ille;) Det som er litt vanskelig nå er at Pia ikke alltid vil ha det som jeg kunne tenke meg og da blir det ikke til at en kjører fult ut på lavkarbo. Må jo bare jenke meg litt jeg også, for jeg orker ikke lage 2 middager. For Pia vil ikke ha noe særlig med fisk, kjøtt, kylling eller salat for det er hun blitt lei. Så det er ikke lett i matveien her om dagen.
Men her er noen bilder av lavkarbomat.
Her har vi kosa oss med jordbær, bringebær og blåbær med fløte.


Her har vi stekt oss scampi og kost oss med.


Her har jeg laget noe sammensurra mat av løk, tomater, squars og ostepølser. Har fått litt dilla på dette. Men det må jeg lage meg når Pia i kke er her og skal spise, da hun ikke vil ha slik mat.


Jeg driver å skal male "barnehage bord og 2 benker"  De møblene jeg brukte den gang jeg drev bhg.
Det måtte jo pusses først. Jeg har en pussemaskin, men Pia lånte den da de drev å pusset russebil og da ver det en del som ble ødelagt og jeg skulle kjøpe en ny slik del, men det var ikke lett nei. Så da ente det opp med at jeg dro på biltema og kjøpte en til 200 kr der. Den har fungert helt fint til å pusse de møblene jeg skulle, så den er vel vært de 200 kr. Bilder av møblene kommer siden.


Måtte jo ha meg flere telys også, men disse kjøpte jeg på Europris til 45 kr. Og disse brenner helt opp, og ikke slik som mange andre som hele kanten rundt blir igjen når du brenner det. Så fornøyd med disse:)


Var en tur på H&M her og kjøpte noen sokker til Pia, hun spiser sokker føler jeg.


Oppdaget at de hadde tilbud på disse kassene (31L) til 35 kr på Europris, så jeg kjøpte 14 slike til å pakke en del hobbyting i. Og de er jo passe store, for de blir ikke så tunge at en ikke klarer å løfte de;)


Sist men ikke minst, fant jeg meg en stor sil som har vært etterlengtet i flere år. (har vel ikke sett etter de heller) men fant disse to (sil og bolle) på Europris til 20 kr stk. Så nå har de fått plass i skapet og silen er i bruk allerede.  Det får vel være nok for denne gang. Får slappe av litt før jeg skal ta meg en dusj. Skal bar male et strøk på en komode i dag. Ellers skal jeg bare sitte ute og nyte solen, det jeg orker den. Blir så sliten av å sitte ute i sola, så det blir vel ikke sol i hele dag. Noe soffa blir det også.
Ønsker alle en super strålende dag!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...