tirsdag, juli 02, 2013

Test

Skal se om jeg klarer å legge ut bilder i bloggen, fra Ipaden min.
Det fikk jeg til, med å bruke bilder som ligger inne på Ipaden.
Da vet jeg det, til vi skal på ferie. For da kan jeg ha med meg Ipaden 
og blogge litt, når vi er på tur.

Min mor var her en tur på lørdag. Og da hadde hun med seg disse nydelige
pionene fra egen hage. De lukter så godt, og fyller leiligheten med den,
deilige duften:-)


I dag skulle jeg egentlig ha vært i Oslo, med noen jenter.
Vi skulle shoppe, kose oss med deilig mat, og nyte dagen.
Men slik ble det ikke :-( 
Formen min er helt elendig, og jeg kom meg ikke opp før 13.15 i dag.
I går ringte Anne min venninne å vekket meg kl 13.00.
Sov så og si i hele går. Var bare oppe og fikk i meg noe mat, ellers lå jeg.
Vi jentene får ta en Oslotur senere i sommer, da jeg er litt mer oppegående.

Nå skal jeg komme meg i dusjen og få på meg noen klær.
Er vel på tide det nå, selv om jeg ikke har vært oppe hele dagen ;-)
Ønsker alle en fin dag :-)



1 kommentar:

Heidi.K sa...

Ååå.. så fine blomster du har fått vennen. Kjekt at du får blogget fra ferieturen da ;) gleder meg til det . Kos og Klem <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...