søndag, mai 25, 2014

Bytur søndag 25.05.14

Siste dagen vår her nede i vakre Parga.
Har tatt det helt med ro i dag.
Var på stranden 2 timer, før Marit og jeg gikk opp.
Fikk dukket meg en tur i det våte element i dag også.
Vi gikk en tur til Parga sentrum, for å spise middag.
Og for å kjøpe honning, av en dame som driver med birøkting selv.
De selger det på et lite spisested som heter Taka taka mam.
Den ligger helt oppe ved taxi holdeplassen.


Her har jeg bevis på at jeg har tatt meg en svømmetur.




Her er det nermeste supermarkedet, vi handlet litt på.
Dette supermarkedet ligger ca 100 m fra hotellet vi ligger på



Her er det andre supermarkedet, som ligger litt lenger bort i gata.
Ca 700 m fra hotellet vårt.
Litt større utvalg her, enn på den andre

Nå har de tatt kvelden fra å frakte feirgjester ut på bølgan blå


 

Her har Arvid og jeg bestilt grillsyd for 2 med satziki.
Det kostet 16 € for maten og 3,40 for satzikin
Ike noe å klage på, på værken prisen eller maten.
Det var det beste måltidet jeg har spist her nede.
Så dette stedet kan annbefales på det varmeste.
Zorbas heter restauranten, og ligger helt nede ved stranden.
Helt på hjørnet, der folk stopper for å ta en del bilder.


Her er et bilde av restauranten











Det er en del løskatter her, som mange andre steder en drar til på ferie.





Da er kofferten pakket, og vi er (klare) for å dra hjem i morgen tidlig.
Bilder fra leiligheten vi har hatt her nede, kommer senere.

2 kommentarer:

Eva Helen sa...

SÅ mange flotte bilder.Ser ut som du har hatt en helt topp ferie.velkommen hjem igjen

Klem Fra Eva Helen

heidis kreativerom sa...

Herlige flotte bilder du har fått tatt vennen, ser at du riktig har kosa deg på tur med Marit og Arvid ja :) Klem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...