søndag, november 05, 2017

Tusenfryd 05.07.2017

I sommer var min søster, hennes barn, hennes mor og jeg på Tusenfryd
Det var over 10 år siden sist jeg var der, så det var gåy å komme inn en tur igjen
Vi koste oss masse, og jeg kjørte noen karuseller, sammen med Cecilie













Cecilie og jeg kjørte denne først









































 Grathe vant førstepremien:)














































































 Så kjørte vi denne, og noen til som jeg ikke har tatt bilde av, ser jeg









Hver dag i perioden 1. juli til 31. juli 2017 kan du oppleve «BurnOut Stuntshow 3.0»
en spektakulær og unik oppvisning med kjøretøy på 2 og 4 hjul for hele familien.
Profesjonelle og erfarne stuntsjåfører fra det italienske selskapet Team Folco gir deg action, fart, dramatikk og humor. Team Folco er en av de ledende i stunt bransjen med historie helt tilbake til 1953. De har under mange år arbeidet med internasjonalt med film og TV, hvor de både har produsert actionscener, TV-reklame og vært sikkerhetskonsulenter.
Under de utrolig populære «BurnOut Stuntshow 1.0» og «BurnOut Stuntshow 2.0» som ble sett av til sammen 120.000 har vi fått oppleve både brennende biler, traktorer på to hjul og andre ekstreme motoriserte stunts. Denne gang kommer Team Folco kommer til å overgå dette med noe ennå større og mer spektakulært. Vi får en trekkvogn på to hjul!
Speaker under forestillingen er den alltid like populære og motorfrelste Asgeir Borgemoen.



























































































































Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...